Lakier hybrydowy Semilac 055 Peach Milk


Semilac 055 Peach Milk
Pora na kolejny kolor na paznokciach - tym razem w roli głównej Semilac 055 Peach Milk. Jest to kolor brzoskwiniowy. Według mnie ma on nutkę koralu, ponieważ jest dość intensywny - troszkę bardziej, niż widać to na zdjęciach (najlepiej jednak oddaje go trzecie). Niech Was nie zmyli słowo "milk" - nie oznacza ono, że kolor jest zgaszony czy zabielony, myślę, że bardziej opisuje jego kremowość.
Taka historia z malowania - robiąc ten manicure stwierdziłam, że zrobię prawą rękę jako pierwszą, bo zawsze ją odwlekam, robię jako drugą, i tak wychodzi gorzej i ogólnie będę to miała już za sobą. Zrobiłam pierwszą, i co? Idealna. Zabrałam się za lewą (teoretycznie łatwizna), i co? Dwa paznokcie spieprzone :D Może powinnam robić jedną rękę w jednym dniu, a drugą następnego dnia, bo najwyraźniej to dla mnie zbyt wiele.
Semilac 055 Peach Milk
Semilac 055 Peach Milk
Semilac 055 Peach Milk
Semilac 055 Peach Milk

Poprzednie posty z kolorami Semilac:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)