Lakier hybrydowy Semilac 104 Violet Gray


Semilac104 Violet Gray
Dzisiaj pooglądacie sobie, jak wygląda lakier Semilac 104 Violet Gray. Nad samym lakierem nie będę się technicznie rozwodzić, hybrydy zaczęłam sobie robić dwa miesiące temu, zrobiłam do tej pory bodajże 5 razy i raz jest lepiej, raz gorzej (mam na myśli wykonanie - jakość lakierów bez zarzutu) :) Największy problem mam z brudzeniem i zalewaniem skórek, dlatego wolę już zrobić sobie celowo malutki "odrost" niż dojechać za daleko. Tym razem wyszło całkiem nieźle :) A co mnie zmotywowało do tego posta, to niemalże brak zdjęć tego odcienia w internetach. Znalazłam chyba dwa zdjęcia zanim go kupiłam i żadne nie sprawiło, że byłam w pełni przekonana. Jeśli chodzi o ten kolor, to wygląda on trochę inaczej w różnym świetle. Czasem wygląda tak, jak na widocznych zdjęciach, w innym świetle za to jest ciemniejszy/mniej intensywny/bardziej intensywny/z większą nutą fioletu. Cóż, mam nadzieję, że zdjęcia się przydadzą!

Semilac 104 Violet Gray

Semilac 104 Violet Gray
Semilac 104 Violet Gray

 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

4 komentarze:

  1. Ja właśnie jestem na etapie zmiany lakierów na hybrydy :) Aktualnie zamówilam sobie Biscuit i Black Plum :) Ciekawa jestem tego całego fenomenu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor. I starannie pomalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie brak zdjęć tego koloru w internetach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)