Cold shoulder blouse


Zaczynając pisać ten post, zatrzymałam się nad tytułem. Zawsze nazywam post po prostu od jakiegoś ubrania, które mam na sobie albo pogody czy klimatu sesji. "Bluzka z dziurami na ramionach", hmm... Po krótkim wpisywaniu w google różnych rzeczy dowiedziałam się, że takie bluzki i sukienki opisuje się "cold shoulder". Swoją drogą, mój chłopak uważa, że jest idiotyczna. Może i trochę jest. Ale mi się podoba.

I had a problem trying to think about the title of this post. I wanted to mention my blouse without shoulders. But maybe it's called somehow? So I got to know that this is a "cold shoulder" blouse. Okay. My boyfriend says this blouse is very silly. Maybe. But I like it.

blouse, jacket - New Look
shorts - H&M
sandals - Lasocki
backpack -Parfois









 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

4 komentarze:

  1. Czemu idiotyczna? ;) Jest naprawdę fajna, ja tez lubie bluzki z "dziurami" na ramionach, maja taki wakacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz... mężczyźni :P Może "idiotyczna" wygląda trochę ostro na piśmie, on się po prostu śmieje z tej bluzki :)

      Usuń
  2. Nazwa cold shoulder jest całkiem na miejscu, w końcu w takiej bluzce jak gdzieś jest chłodno, to właśnie w ramiona;-))
    Wyglądasz trochę hippi i ja to lubię. Na ostatnim zdjęciu jakie nogi, łania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)