Tube skirt

Czy Wy też uwielbiacie proste stylizacje z udziałem spódnicy "tuby"? Był czas, kiedy nie nosiłam tego rodzaju spódnic, ponieważ bałam się, że są zbyt krótkie i obcisłe do mojej sylwetki. Jednak przekonałam się, że do takiej spódnicy dobrze wygląda prawie wszystko i zmieniłam zdanie :)) Bardzo podoba mi się liściasta opaska do włosów, niestety zakładam ją rzadko i na krótko, ponieważ opaski mnie cisną i powodują ból głowy :(

denim jacket, blouse - New Lok
tube skirt - H&M
bag - Zara
headband - Stradivarius

Do you also love simple outfits with the tube skirt? I used to think that kind of a skirt is too short and too tight for me. But then I saw that skirt looks good with almost everything and I don't care anymore :)) I like my leafed headband, unfortunately I can wear it rarely and not for long, because headbands make my head hurts :(






A oto ulubiona część mojego pokoju :)

And there's is favourite part of my room :)


4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)