New in & some updates

Wyprzedaże trwają! Poniżej prezentuję kilka łupów. Koszulka z Pull & Bear kosztowała 9,90 zł i wciąż jest dostępna w sklepie internetowym. Trochę rozczarował mnie jej krój - krótkie i szerokie rzeczy pasują tylko na bardzo szczupłe dziewczyny. Jednak bluzka z powodzeniem nada się do spódnicy z wysokim stanem. Rzeczy z Parfois (torebka, szal, portfel) udało mi się nabyć w ramach reklamacji, którą złożyłam na poprzednią torbę. Przy okazji wizyty w tym sklepie wpadły mi w oko kolczyki - listki z perełkami (6,90 zł) i wisiorek w kształcie dużego serca, za którym rozglądałam się od dawna (14,90 zł).

Wyprzedaże wyprzedażami, ale przecież są też wakacje! Jutro wieczorem wyjeżdżam nad morze. Będę jechać całą noc pociągiem i rano przesiadać się na autobus. Nie mogę się doczekać - marzę o relaksie na plaży po wyczerpującej sesji. Właśnie pakuję walizkę i...cóż, są pewne trudności z wyborem ubrań na cały tydzień tak, aby się zmieścić. Spodziewajcie się codziennej lub prawie codziennej relacji z podróży :)

Sales! My loot is shown below. I was a little bit disappointed with this Pull & Bear shirt - it's too short and wide and fits only for very thin girls. But I think it will be good with high waisted skirt. Stuff from Parfois (bag, scarf and wallet) I've got in return of damaged bag. In Parfois I also bought cute leafed pearl earrings and heart pendant I've always wanted to have. 

Sales are sales, but there are also holidays! Tomorrow evening I am travelling to the seaside. I will be travelling all night by train and then change to the bus in the morning. I can't wait - I want to relax so much after exhausting finals I had. I am packing my suitcase now and...well, it is hard to choose clothes for the all week and to pack them all. Expect report from that trip every day or almost every day, guys :)




Torebka poniżej bardzo pojemna i wygodna - jedyne moje zastrzeżenie co do rzeczy z Parfois jest takie, że są nieco 'kartonowe'... Z poprzedniej torby urwał mi się pasek i nie dało się go w żaden sposób naprawić. Z kolei w moim ulubionym plecaczku odpadło zapięcie, ale na szczęście udało się go uratować.




Na koniec kartka urodzinowa wykonana dla kolegi. Jeszcze o tym nie wspominałam ale jestem maniaczką gier komputerowych, a poniższa kartka jest z motywem gry Portal :P 

For the end, birthday card made for the friend. I've never mentioned yet, but I am video games maniac and the card below is inspired by game Portal :P


A oto nieco nietuzinkowy strój z serii "dziwne prezenty urodzinowe" :D
And there's kinda unusual outfit - 'weird birthday gifts' :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)