Absolutely casual


Nie miałam zamiaru robić zdjęć na bloga, kiedy zwyczajnie szliśmy się przejść wieczorem podczas mojej ostatniej wycieczki w góry. Ale stwiedziłam, że taki strój również zasługuje na wpis :) Uwielbiam takie jesienne, naturalnie połączenie kolorów. I kocham moje martensy.

I wasn't going to take photos for a blog when I simply went for a little walk during my last mountain trip. But I've decided that kind of an outfit also deserves a blog post. I love that autumn, natural sets of colours. And I love my docs martnes.

khaki jacket - C&A
mustard tee - Atmosphere
jeans - New Look
boots - Dr. Martens




7 komentarzy:

  1. Również uwielbiam moje martensy, nadają się do każdej stylizacji. ;)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. What I like about this outfit is that it is somewhat like Black Widow's casual outfit in Captain America: The Winter Soldier. Real cool.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Super buty!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/animal.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect outfit and perfect picts :)
    Have a nice day!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Simple yet stylish! I love it :) I'm following your blog xxx

    http://www.beyondthevelvet.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this casual autumn outfit. Great boots! ;)

    Brina xoxo,
    SweetStyle

    OdpowiedzUsuń
  7. oh i love this one look, mustard sweaters are the best !! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)