Cienie Makeup Geek - czesc druga: I'm Peachless, Grandstand, Anarchy, Burlesque, Flamethrower, Tuscan Sun


Oczywiście, że minęło mnóstwo czasu od opublikowania pierwszej części wpisu z cieniami Makeup Geek (klik). Od tej pory cieni tej firmy przybyło mi niemało, jednak póki co prezentuję Wam zdjęcia cieni, które zrobiłam już jakiś czas temu. Zachęcam do poczytania w podlinkowanym wyżej wpisie o tym jak i gdzie kupuję cienie Makeup Geek, a tym czasem zapraszam na piękne swatche!


Makeup Geek: Flamethrower, Grandstand, I'm peachless, Anarchy, Burlesque, Tuscan Sun

  • Flamethrower (folia) - wspaniała, ognista, mocno błyszcząca miedź. Jak w przypadku wszystkich cieni foliowych Makeup Geek jakie miałam przyjemność wypróbować - jakość genialna.
  • Grandstand (folia) - jakoś jak wyżej. Kolor różowo - miedziany, ciepły, ale z chłodnym połyskiem. Ten cień jest kwintesencją modnego ostatnio odcienia różowego złota. Idealny na całą powiekę do codziennych makijaży. 
  • I'm peachless (duochrom) - zupełnie nie przypadł mi do gustu. W chwili pisania tego zdania już go nie mam w swojej kolekcji. Faktycznie jest to brzoskwiniowo-złoty duochrom, ale jakby półtransparentny, nie ma całkowitego krycia, jest słabo napigmentowany i prawie się nie błyszczy. Dla mnie meh.
  • Anarchy - piękny, perłowy jasny burgund. Idealny do jesiennego, bordowego smokey. Ma w sobie drobinki miedzi i różowego złota. Jakość świetna, konsystencja kremowa, pigmentacja w porządku.
  • Burlesque - ciemne, śliwkowe bordo. Jest to perła, ale niezbyt błyszcząca. Fajny do bardzo ciemnego makijażu lub do przyciemnienia w zewnętrznym kąciku. 
  • Tuscan Sun (matowy) - kolor koralowy. Matowy różowy łosoś, doskonale nada się jako cień transferowy do ciepłego smokey lub w załamanie powieki do brzoskwiniowych lub różowych makijażu. Jest świetnie napigmentowany i cudownie się blenduje.

Makeup Geek: I'm Peachless, Anarchy, Burlesque, Flamethrower, Grandstand, Tuscan Sun
 I to by było na tyle. Czasem po prostu mam ochotę coś skrobnąć na tym blogu i pokazać jakieś swatche - akurat być może ktoś na tym skorzysta. Dzięki i do następnego wpisu!
Górny rząd od lewej: Makeup Geek I'm peachless, Grandstand, Flamethrower
Dolny rząd od lewej: Makeup Geek Tuscan Sun, Anarchy, Burlesque

 facebookicon  bloglovinicon   instagramicon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)