Burgundy shorts

Ciężko było wybrać coś z dzisiejszych zdjęć, ponieważ na większości rozwiane przez wiatr włosy zasłaniały mi twarz bądź wyglądały dziwnie :> Koszula, którą mam na sobie należy do moich ulubionych i jest owocem szalonego zamówienia, które raz złożyłyśmy w Urban Outfitters z moją przyjaciółką.

hat, shorts, jacket - C&A
shirt - Urban Outfitters
shoes - 17gortz
bag - vintage
necklace - Pull & Bear

It was hard to choose something from today's photoshoot, because on the most of the photos my messed by wind hair covered my face or looked weird :> The shirt I am wearing is one of my favourites and is an effect of an crazy order, which I made once with my best friend in Urban Outfitters.










Lubicie mango? :) Ja jestem fanem napoju mrożonego Mango Delight, które można zakupić w Coffee Heaven, lecz postanowiłam spróbować coś podobnego w domu. Kupiłam mango w Lidlu, zmiksowałam z nektarynkami, truskawkami i lodem i oto efekt. Całkiem niezły :)

Do you guys like mango? :) I am a fan of frozen Mango Delight from Coffee Heaven, but I decided to make something like this at home. I mixed mango, nectarines, strawberries and ice. It was pretty tasty :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)