Miss Sporty Mini Me Eye Liner 040 Eucalyptus vs. Essence Longlasting Eye Pencil 12 I Have A Green

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł kupienia dwóch bardzo podobnych kredek z niskiej półki cenowej i porównania ich. Przyznaję, nie przetestowałam ich najrzetelniej, a zdjęcia są w różnym świetle, ale mam nadzieje, że jest to znośne. Kredki nakładałam na bazę pod cienie i cień.

Some time ago I came up with the idea of buying two very similar eye pencils from the low price range and comparing them. I admit that this is not the best test and the photos are taken in different lightning but I hope it's good enough. I applied pencils on eyeshadows primer and eyeshadow.


Higher Miss Sporty 040
Lower Essence 12
Essence Longlasting Eye Pencil 12 I Have A Green
  • 6,99 PLN
  • zdecydowanie zielona zieleń, nie turkusowa - it's rather green green, not turquoise
  • błyszczące drobinki - mam wrażenie, że z ich powodu jest słabo napigmentowana - it has sparkling glitter and I think it's poorly pigmented because of them
  • zaczyna się rozmazywać po około 4 godzinach - it smugdes after about 4 hours
  • mniej precyzyjna w porównaniu do konkurentki - less precise than Miss Sporty

Smuga na dolnej powiece była bardziej widoczna niż na zdjęciu (ale to niekoniecznie zasługa tylko i wyłącznie kredki, tusz pewnie też się trochę osypał).
Smudge on a lower eyelid was bigger than it's visible on the "after" photo but it's not necessarily fault of the pencil, mascara could also be smugded.

Miss Sporty Mini Me Eye Liner 040 Eucalyptus
  • 8,99 PLN
  • butelkowa zieleń, wpada w niebieski, turkusowy - bottle green, kinda turquoise
  • na swatchu niby widać drobinki, ale na oku są niewidoczne - you can see some glitter on swatch but it's not seen on the eye
  • dobra pigmentacja - nice pigmented
  • precyzyjna - precise
  • rozmazuje się lekko po około 4 godzinach - smudges a little after 4 hours

PODSUMOWANIE
SUMMARY

Szczerze mówiąc, spodziewałam się, że będę bardziej zadowolona z Essence, ponieważ dwie inne kredki tej firmy uwielbiam. Mam Hot Chocolate i Merry Berry - są o wiele bardziej napigmentowane i nie są metaliczne. Nie potrafię ocenić, czy wolę zieloną Essence czy Miss Sporty - pozostawiam to Wam :) Sama poszukiwałam zieleni, która będzie dobrze wyglądać na moich oczach, ale koniec końców myślę, że nie lubię się z zielonym czy turkusowym makijażem tak bardzo jak z brązami czy fioletem. 

Honestly, I expected Essence pencil to be better because I have Hot Chocolate and Merry Berry - they are well pigmented and not metallic. I can't say if I prefer green Essence or Miss Sporty - I leave it up to you :) I was looking for a green going well with my eyes but in the end I must to sat that I don't like green or turqouise make up that much as brown or purple.

 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

1 komentarz:

  1. Używałam czarnej kredki z Miss Sporty i efekt był w sumie zadowalający, ale niestety po mniej więcej 4 - 5 godzinach kredka zaczęła się rozmazywać... Natomiast kredki z Essence planuję wypróbować w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze <3 Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :) Jeśli zostawisz linka do siebie, na pewno odwiedzę i być może zaobserwuję :)

Thank you for all the comments <3 I am happy when you like my blog and follow me :) If you leave the link to your blog, I will visit you for sure and maybe follow :)