Wibo Lip Laquer Rock With Me 02


Z okazji promocji 1+1 w Rossmanie śpieszę do Was z szybką recenzją. Wspomniany w tytule błyszczyk (?) czy też szminkę w płynie (?) Lip Laquer nabyłam dzisiaj wraz z dwoma innymi pomadkami Wibo i kredką Miss Sporty. 

I w sumie żałuję, że go kupiłam. Spodobał mi się kolor, a teraz myślę, że mogłam wziąć jakiś tani róż albo bronzer na jego miejsce. Co mi się nie podoba?
  • zapach - sztuczna brzoskwinia
  • smak - słodki, wolałabym, żeby nie było w ogóle
  • konsystencja - lepkooość
  • nieładnie się ściera - po dwóch godzinach ciemniejsza obwódka wokół ust i wytarty środek
Trzy powyższe cechy sprawiają, że bardzo ciężko mi z nim wytrzymać na ustach. Cały czas myślę o tym, że się klei oraz słodko pachnie i smakuje.
Co mi się podoba?
  • kolor - na moich ustach jest to zgaszony koral
  • krycie - jedna warstwa wystarczy
Podsumowując, jeśli bardzo macie ochotę ten produkt wypróbować, radzę korzystać z trwającej promocji i kupić (niecałe 10 zł)  razem z czymś innym. Jeśli macie pod dostatkiem kolorówki do ust, nie polecam. Warto także wziąć pod uwagę, czy lubicie jak kosmetyk słodko pachnie i smakuje. Dla mnie jest to nie do wytrzymania, dla innych może to plus.




Wybaczcie jakość zdjęć, w tych zimowych warunkach oświetleniowych nic nie wychodzi dobrze.

 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

5 komentarzy:

  1. Looks great!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/11/bornpretty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo fajny na jesień, ale nie lubię jak produkt schodzi od środka i zostawia obwódkę.. muszę się trzymać od produktów do ust z daleka, bo zbankrutuję;D

    OdpowiedzUsuń
  3. The shade look beautiful on your lips, perfect for fall.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful shade. Looks great on you

    Made in Mauve

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze <3 Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :) Jeśli zostawisz linka do siebie, na pewno odwiedzę i być może zaobserwuję :)

Thank you for all the comments <3 I am happy when you like my blog and follow me :) If you leave the link to your blog, I will visit you for sure and maybe follow :)