Kosmetyki wrzesień - październik 2014


Kilka słów głównie o pudełeczkach Glossy z ostatnich dwóch miesięcy :) Wspomnę tylko o produktach, które już wypróbowałam.

beGlossy wrzesień 2014



  • Red Blocker - fantastyczny! Nie mam wprawdzie problemu z pękającymi naczynkami, ale przy trądzikowych problemach również zmniejsza zaczerwienienia (ma zielony odcień). Lubię go używać na dzień i być może kupię go jak się skończy.
  • Isis Pharma peeling na noc z kwasem glikolowym 12% - też jestem zachwycona. Zdecydowanie oczyszcza cerę i wysusza uparte krostki. Zaraz po nałożeniu czuć mrowienie. Co ciekawe, mojej wrażliwej skórze, której nie po drodze z kwasami, kompletnie nie zaszkodził. Widzę, że ceny pełnowymiarowego produktu w aptekach internetowych wahają się od 50 do 80 zł. A kolejny plus - ta tubeczka 5 ml skończyła się dopiero po 10 użyciach!
  • Benefit It's Potent! Eye Cream - słyszałam pochwały tego kremu, ale u mnie niestety nie widzę żadnego efektu. To znaczy, nawet fajnie wklepać coś pod oczy rano, ale ani nie kryje, ani nie rozjaśnia cieni pod oczami ani w ogóle nic. Może po prostu nie czuję potrzeby używania kremu pod oczy :P
beGlossy Październik 2014



  • Sanase Chocolaterapia, Oxigenant Peeling (Czekoladowy peeling enzymatyczny dotleniający) - użyłam go pierwszy raz i wydawało mi się, że jest fajny, nawet nie śmierdział tak źle jak się spodziewałam, bardzo delikatny, a cera była po nim taka "miękka" i gładka. Niestety na drugi dzień trochę mnie wysypało i nie mam pojęcia czy to jego sprawka. Za drugim i trzecim razem trzymałam go na twarzy trochę krócej i było ok.
  • Krem AMADERM UREA 5% - na razie nie potrzebowałam kremu nawilżającego, więc podarowałam go mamie - mówi, że jest okej, nawilża, regeneruje i jest tłusty (także fajnie na zimę, ja niestety nie mogę sobie zapychać cery takimi ciężkimi kremami).

Na koniec coś o czym marzyłam od dawna - Effaclar Duo [+] z zestawie wraz z żelem do mycia twarzy z tej samej serii. Ostatnio w aptece Ziko Dermo zauważyłam ten zestaw w promocji za ok. 67 zł. Przeszukałam allegro i okazało się, że nigdzie nie ma taniej. Byłam akurat po wypłacie, więc stwierdziłam, że wezmę się w końcu za moją twarz. Używałam próbek tego kremu wielokrotnie i zawsze mi się od razu poprawiało. Jeszcze nie zaczęłam stosować, ale już nie mogę się doczekać aż dokończę obecny krem i zacznę ten. Jeśli ktoś nie jest zdecydowany a chciałby spróbować, polecam poprosić o próbki w aptece, ja dostałam przy kupnie Effaclaru próbki Effaclaru, także na niedobór chyba nie narzekają.
 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

6 komentarzy:

  1. Świetne ! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great products!


    Please click on my SheInside banner, it only take a moment and you will be helping me a lot ;)
    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/feeling-lavender_31.html

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam szczerze ze od dawna zastanawialam.sie nad zamowieniem tych pudeleczek ;)
    myslalam tylko ze kosmetyki mi nie podpasuja, ale widze, ze Tobie przychodza super, to chyba sie jednak zdecyduje ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy tych kosmetyków, ale ciekawa sprawa z tym pudełeczkiem. ;) Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting Products ,especially the Aussie deep conditioner :)
    i follow new. Follow back?

    kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kosmetyki ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze <3 Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :) Jeśli zostawisz linka do siebie, na pewno odwiedzę i być może zaobserwuję :)

Thank you for all the comments <3 I am happy when you like my blog and follow me :) If you leave the link to your blog, I will visit you for sure and maybe follow :)