New in - cosmetics




Ostatnio dokonałam pewnych szalonych kosmetycznych zakupów i odczułam potrzebę podzielenia się moimi spostrzeżeniami :P Może po kolei.
I've done some crazy cosmetics shopping recently and I've felt like sharing my revievs with you :P I've made short revievs in English.

CATRICE Eye Brow Stylist (020 Date With Ash-ton) - świetna kredka do brwi, idealny odcień dla blondynek na codzień, nic dodać, nic ująć.
Great eyebrow pencil, perfect tone for blondes for everyday make up. Nothing more, nothing less.
CATRICE Camouflage Cream (010 Ivory) - przeczytałam o tym korektorze niedawno na Lusterko.net i od razu pobiegłam do Hebe się zaopatrzyć. Faktycznie strzał w dziesiątkę. Pokrywa nawet te większe niedoskonałości.
The best concelaer I've used. It covers even bigger imperfections of the skin.
Be Beauty pomadka trwale barwiąca usta (03) - fajny kolorek wtapiający się w usta na kilka godzin (u mnie raczej nie przetrwała posiłku). O Biedronkowych zakupach pisałam tutaj.
It's liquid tinted lipstick. Nice.
Essence Longlasting Eyepencil (18 Merry Berry) - to już mój drugi kolorek tej kredki. Pierwszy to 02 Hot Chocolate. Z obu jestem maksymalnie zadowolona. Łatwo się nimi rysuje, nie są ani za miękkie, ani za twarde i utrzymują się kilka godzin bez rozmazania, osypywania czy ścierania. Efekt Merry Berry na oku poniżej.
It's my second colour of this pencil. I also have 02 Hot Chocolate. They're my favourite. Not too hard, not too soft, really longlasting. Merry berry on my eyes below.




CATRICE Longlasting Eye Pencil Waterpoof (060 Moss undercover) - zakupowa porażka, która wynikła z impulsywnego zakupu bez uprzedniego przeczytania opinii na Wizażu. Nie potrafię określić dokładnie na czym polega beznadzieja tej kredki. Nie chodzi o to, że jest za twarda. Może jest za sucha. W każdym razie jest słabo napigmentowana. Ściera się i osypuje. Jak chciałam ją poprawić po dwóch godzinach, starłam to co miałam na oku poprawianiem (sic!). Do tego pieką mnie od niej oczy. Po jakimś czasie od zrobieniu swatches na ręce, poszłam się kąpać. W wodzie pocierałam ślad po ołówku CATRICE i zamiast się zmazać, odpadł w okruszkach. Kredka poszła do kosza po zrobieniu tych zdjęć...Najgorsze jednak jest to, że zapodziałam gdzieś jedyną fajną rzecz w tym kosmetyku, mianowicie temperówkę schowaną w końcówce. Bez komentarza. Może znajdzie się kiedyś przypadkiem, chyba, że nieprzytomnie wyrzuciłam ją do śmieci po temperowaniu. Oprócz tego wszystkiego, myślę, że niezbyt korzystnie wyglądam z zielenią na powiece.
It's rubbish. Seriously, don't ever buy it. Too hard, too dry, poor coloured, not longlasting at all. It has a good sharpener tho (which I've lost...). And I think I don't look good with green liner.


Be Beauty kremowy róż do policzków (ciepła brzoskwinia) - po malutkim groszku na każdy policzek i efekt jest piękny, naturalny (mam go na zdjęciach z kredką Essence).
Creamy blush. Beautiful, natural effect. You can see it on my cheeks on the photos with Essence pencil.


Wibo Eyebrow Stylist (tinted eyebrow gel with thickening effect) - zakup w ramach eksperymentów z przyciemnianiem brwi. Na pierwszy rzut oka byłam trochę przerażona, że jest o wiele za ciemny, ale wydaje mi się, że po wyschnięciu trochę zblakł. Może to też kwestia przezwyczajenia. Fajny, po całym dniu w pracy nic złego się z nim nie stało. Widać go na moich brwiach na zdjęciach z kredką Essence, natomiast dla porównania nie mam pomalowanych brwi na zdjęciach z zieloną kredką.
After application I thought it was too dark for me, but it dries and gets lighter after a while. It's longlasting. Better for brunettes I guess. I have this on my brows on the photos with Essence pencil and I don't have anything on my brows on photos with CATRICE pencil.



A Wy używałyście kiedyś tych kosmetyków? Jakie są Wasze wrażenia? Jakie kosmetyki do brwi i oczu najbardziej lubicie? :)
Have you ever used any of those cosmetics? How did you like it? What eyes and eye brows cosmetics do you like the most? :)

 facebookicon  bloglovinicon   googleplusicon  instagramicon lookbookicon

6 komentarzy:

  1. Te kredki pięknie podbijają kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki, podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam tych kosmetyków, do kresek używam czarnego eyelinera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great products, super daily make-up <3

    Brina xoxo,
    http://sweetstreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz obejrzeć posta z takimi tez moimi kosmetykami, moim utrapieniem są jasne brwi ;( może wspolna obserwacja? Ja juz i liczę na to samo ;). http://weerka-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, to świetne uczucie widzieć, że ktoś kupił polecany przeze mnie produkt i jest z niego zadowolony :)) Dzięki za podrzucenie linka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze <3 Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :) Jeśli zostawisz linka do siebie, na pewno odwiedzę i być może zaobserwuję :)

Thank you for all the comments <3 I am happy when you like my blog and follow me :) If you leave the link to your blog, I will visit you for sure and maybe follow :)