Biedronka - odkryj w sobie piekno

Na pewno słyszałyście o biedronkowej akcji "Odkryj w sobie piękno", która zaczęła się jakieś dwa tygodnie (?) temu i składała się z dwóch części. Można było zakupić m. in. produkty firmy Be beauty, czyli po prostu Bell dla Biedronki. Po raz pierwszy przeczytałam o tej promocji u Make My Place. Oczywiście za późno odwiedziłam kilka sklepów i nigdzie już nic nie było. Jednak w piątek wyjechałam z przyjaciółmi w góry (fotorelacja tutaj!) i w zapomnianym przez świat Międzylesiu robiliśmy zakupy w Biedronce. Otóż ponad tydzień po rozpoczęciu pierwszej części promocji znalazłam tam wszystko co chciałam :D Jest czerwona pomadka w płynie, która faktycznie barwi usta wtapiając się w skórę, jednak u mnie po posiłku prawie jej nie było (może po prostu tak łapczywie jem :P). Mam róż do policzków w kremie, który na razie wypróbowałam raz i moja obserwacja jest taka, że...nie umiem jeszcze go używać. Zaopatrzyłam się także w "korygujący puder do zdjęć". Hmm. Zobaczymy. Szczotka do włosów pochodzi z drugiej części akcji, na której są dostępne różne rodzaje szczotek, a także np. prostownica z funkcją lokówki (niestety mam już podróżną i normalną prostownicę i chyba mi już starczy).

Konkluzja jest taka, że kupiłam kosmetyki i musiałam pożyczać od kolegów na jedzenie (kompletnie nie rozumieli mojego zakupowego szału) :P A pomyśleć, że miałam jeszcze ochotę na matową pomadkę i puder brązujący!

A Wy coś upolowałyście?

Oferta promocji "Odkryj w sobie piękno": 

PS. Sorry for not writing in English - it's about Polish cosmetics :)


 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

10 komentarzy:

  1. Mam ten zeszyt! Jest piękny. ;)
    Ja kupiłam tylko granatowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the make-up products, lovely notebook <3

    Brina xoxo,
    http://sweetstreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. what lovely make up products
    amazing

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!


    Please help me by cliking on the links of the post
    Thanks
    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/09/choies-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak róż, bo to na niego najbardziej polowałam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega delikatny, nie da się z nim chyba przesadzić :P Ale chyba jednak jestem bardziej przekonana do różo-rozświetlaczo-bronzerów w formie kamiennej ;)

      Usuń
  6. Też często szukam perełek w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. the necklace is from my mother , it's old.. :)
    amazing post xx

    RUN YOUR WORLD
    facebook page

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the products and clicks
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    $100 AMAZON GIVEAWAY: Sandy Sandhu
    New Post Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze <3 Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :) Jeśli zostawisz linka do siebie, na pewno odwiedzę i być może zaobserwuję :)

Thank you for all the comments <3 I am happy when you like my blog and follow me :) If you leave the link to your blog, I will visit you for sure and maybe follow :)