New in & stuff

Cześć wszystkim :) Jak tam letnie wyprzedaże? Macie już jakiś łup czy czekacie na ostateczne wyprzedaże? :) Ja czekam. Uwielbiam kupować sobie dużo rzeczy za małe pieniądze :d Wyprzedaż w New Look zapowiada się fantastycznie (jak zwykle). Jak na razie, kupiłam dwa super tanie pierścionki w Parfois (po 6,90 zł) i górę od stroju kąpielowego w New Yorkerze, która akurat nie była w promocji, ale już bardzo jej potrzebowałam.

Hello guys :) How are summer sales? Have you bought something yet? Or are you waiting for final sales? :) I am waiting. I love to buy many clothes for little money :d New Look sale is going to be fantastic (as always). So far, I bought two extra cheap (1,5 euro for each one)  rings in Parfois and the bikini top in New Yorker. It wasn't actually on sale, but I needed it.




Chciałam Wam jeszcze pokazać, jak się bawię pisakiem do tkanin, który można kupić w empiku (10-15 zł). Polecam dla kreatywnych wymyślaczy napisów na koszulki :P Rzeczy prałam już i absolutnie nic się z nimi nie stało (trzeba pamiętać o zaprasowaniu na lewej stronie napisu po wykonaniu go). Dwie pierwsze koszulki powycinałam sama ze starych chłopięcych t-shirtów. Korzytsałam z tego poradnika:


I want to show you fun I have with textille marker. I recommend it for all creative people, who knows what to put on a t-shirt :P Clothes were washed and nothing bad happened with them (you should remember about ironing the inscription). Two tank tops I made by maself using old t-shirts and the tutorial above.





Na zakończenie - pyszne sushi skonsumowane w parku na słoneczku. Szczęście mi dopisało i wygrałam w konkursie 100 zł na jedzonko, więc zaszalałam. Ciekawostka: pierwszy raz w życiu jadłam sushi ale bardzo mi zasmakowało :)

Let me finish with the delicious sushi that has been eaten in the park in the sunshine. Fortunately, I won in one contest some money to spend on food, so I went crazy. Fun fact: I ate sushi for the first time and I've definetly liked it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze <3 Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :) Jeśli zostawisz linka do siebie, na pewno odwiedzę i być może zaobserwuję :)

Thank you for all the comments <3 I am happy when you like my blog and follow me :) If you leave the link to your blog, I will visit you for sure and maybe follow :)